Kontaktuppgifter

Felanmälan och fastighetsskötsel
Anmäl alltid fel i fastigheterna och i lägenheterna till Energibevakning.

Energibevakning AB
Tfn: 08-647 66 10 (kl 7-16. 8-11 personlig service. Därefter telefonsvar. Lunchstängt mellan 11-12),
E-post: helpme@energibevakning.com

Felanmälan efter kontorstid (jour)
AkutService vardagar kl. 16-07, helger kl. 00-24
OBS! Jourutryckning är dyrt! Ring endast om det är absolut nödvändigt!
0771-47 66 10

Vår fastighetsskötare från Energibevakning är på plats på onsdagar.

(Om du som borättsinnehavare vill ha hjälp med något i din lägenhet så går det bra att kontakta Energibevakning. Det kostar inget att fastighetsskötaren kommer och tittar på det du vill ha åtgärdat. Åtgärder i lägenheten som du själv ansvarar för kan du sedan beställa antingen från Energibevakning eller någon leverantör som du väljer själv.)

_________________________________________________________________________________________________________

Felanmälan sophämtning (utebliven leverans)
Vid utebliven somhämtning ring Stockholms stad, telefon 08-508 465 40.

_________________________________________________________________________________________________________

Frågor om avgifts- och hyresavier

Simpleko  är vår ekonomiska förvaltare och sköter vår hantering av avgifts- och hyresavier.

Logga in till Simpleko med bank-id. OBS: Bra om du uppdaterar dina kontaktuppgifter så vi kan få tag i dig om något allvarligt händer.
Här kan du hantera din avi, hämta utdrag ur lägenhetsförteckningen och lägga ett ärenden till oss.

För övriga frågor kontakta oss på:

Telefon: 018-66 01 60, vardagar kl 09.00–12.00
E-post: info@simpleko.se

Postadress:

Brf Rovfågeln c/o Simpleko
Box 307
751 05 Uppsala

____________________________________________________________________________________________________________

Fakturor:

Faktura Epost: simpleko@ironmountain.com

För att det ska fungera korrekt är det viktigt att följande regler efterföljs:

  • Epostmeddelandet ska endast ha EN bilaga, denna skannas som EN faktura
  • Bilagan ska vara i formatet PDF, TIFF eller PNG
  • Bilagan får vara max 2 MB stor
  • Bilagans namn får EJ innehålla bokstäverna å, ä, ö samt heller inte specialtecken som apostrofer, blanktecken
  • Information i rubriken och meddelandetexten i epostmeddelandet tas ej hänsyn till, endast bilagan skannas och behandlas
  • Fakturan ska fortfarande vid adressfältet innehålla “Fastnr 295, Box 1005”

Faktura Postadress:

Brf Rovfågeln
Fastnr 295, Box 1005
831 29 Östersund

_________________________________________________________________________________________________________________

Nycklar

Vid beställning av nya nycklar till portar och allmänna utrymmen krävs uppvisande av legitimation samt senaste avgifts- eller hyresavi från Simpleko. Nycklar kan endast beställas via Västberga Lås AB. De finns snett-emot brandstationen i Midsommarkransen, Tellusborgsvägen 43.

08-751 04 70
www.vastbergalas.se

________________________________________________________________________________________________________________

Nyckelbrickor

Om du behöver beställa en ny nyckelbricka så mailar du rovfageln@gmail.com, ange namn, adress samt lägenhetsnummer(som börjar på 314) i beställningen. Brickan kostar 200:- och debiteras på din kommande avgifts- eller hyresavi.

________________________________________________________________________________________________________________

Bokning av övernattningsrum

Se Gästrum.

________________________________________________________________________________________________________________

Styrelsen Brf Rovfågeln
För snabbast svar kontakta styrelsen via e-post rovfageln@gmail.com

Om du behöver lämna skriftliga handlingar har vi en postlåda i trappuppgången Hertigvägen 6.

Postadress
Brf Rovfågeln
Hertigvägen 6
126 52 Hägersten